Monday, October 6, 2008

abdullah fahmi

30hb September 2008

Abdullah fahmi

Siapalah aku nk dibandingkan dgn juara AQ ini.ketika tulisan ini tercoret beliau suda berada di Egypt.MasyaAllah.ketika kecilnya sudah terdedah dgn tarannum, bacaan tajwid.halwanya terhias dengan bacaan dr qari2 Asia Tengah.Wajah dan bunga bacaan yng indah menjadi mainan.kaset pertama adalah susualan bacaan bunga yg indah dr qari ternama dari Mesir. Well, me?
Begitu tinggi taraf ilmu,anugerah dan segalannya2 dimilki fahmi jika buat perbandingan dgn aku ni-so bang!!big bang

Pls ignore me!
Im so sick rather than him.Subhanallah!
Kecil terasuh indah.biji2 bunga juzuk2 terpelihara di hujung lidah
Seluruh suhuf al quran air basuhan saja bg nya
Ya Allah!siapala aku
Dr Machang ke AQ bukti dia mmg the ultra-great!
Im so inspired.despite what have Fahmi so through.it much be tough!really2

Kecil aku suda dgr lagu2 ntah2 ape ntah tu yg terbentuk mcm ni
Kalo aku taw aku jd cam ni dr kecik lagi aku mohon Maahad-Darul Quran
Sesungguhnya hingga saat ini , baru ku tahu kewujudan Darul Quran di JAKIM kat KKB.masyaAllah.ya Rabi!
Masih terngiang2 alunan lembut bunga2 bacaan berlagu quran Fahmi, menusuk terobos rohaniah dan sum-sum.Jahil diri ini tak terkira
Segunung dosa hasil pengumpulan 22tahun selama ini masihkan diampun olehNya.
Ya Rahman!Ya Rahim.hitam kelam hidup ini moga2 mendapat cahaya mu selalu!

La uhibukki habban shadida-abdullah fahmi mohamad nor.

No comments: