Friday, October 31, 2008

deepth indeed blameness

Tdo smlm dlm daerah kul 3am then terus hanyut dlm mimpi. Bangun2 coz terasa ade bunyi yg masok tanpa segan silu dlm mimpi-alarm phone-terus bangkit tgk jam 700am.membuat perkumuhan wajib pastu terus bersejadah di hening pagi.cewah.Dlm perkiraan rasanya, kelas Eng Stat dibatalkan semlm sepatot ade kul 10am btw batal( gumbira dihati).terus 730am tu tdo balik..best siot tdo( bodo mcm xpenah tdo!)..

Kring…kringggggggggggg…

Arghhhh!!malas2 tol bangun.then tgk jam 956 am.erm golek2 dulu cam itik afrika..then amek henfon tekan la ayat ni

“Z,kelas eng stat takde kan kul 10 nt”

antar ke Z( cannot be mention nt over femes than me!)haha

then she replied it, berbunyi

“kelas ade la tak jadi cancel, aku dah msj A suruh bgtao sumer classmate”

Gosh!!siot I didn’t noe anything, I haven’t received any info that class was ada.ahah damn!aku membalas lagi dengan berkata

“Z, aku xtau papepom,xde org pom inform,skng da 958am, mane sempt nk pg”

Dia ckp-

“ntah aku da bgtao da sumer, sumer da dtg ni kelas except ko”

Terus aku campak hanset dlm lautan api.petir menyambung aku ,aku panas tersentap seketika sambil bersedih.

“asal xde org pom bgtao aku?sampai hati lol!ni nk maki ni.”

----sial tol ayat aku---hahah ignore it darlink

Aku yg bengang terus aku……..pg mandi je.(ceh igt terjun bangunan)hahahah

Dan

Semasa air membasahi rambutku tiba2

“eh, asal aku nk marah?padahal sape yg salah.aku xpernah lak upah A or Z supaya jadi perisik untuk info2 kelas aku selama ni,kalo deorg xbgtao ikut suka deorg la.asl aku nk salahkan ur classmate aku.padahal aku yg salah.yg send msj dekat2 kul 10, knape!patot kul 730am td da tya anyone ke-available-an kelas.siot!nk marah2 xtentu pasal.salah sendiri pastu nk blame other.Da besau pjg ensem lagi, nk depends kat org gak utk bgtao kelas ade tak, shouldn’t be like dat la”

Then aku senyum.lepas mandi aku siap2 g another klas.

my clasmates-pilihlah mereka calon bibiq anda!!

"kadang2 masalah yg menimpa harus diselidiki,dikaji at first dun get too harsh kerna kitalah penyebab kpd masalah kita"


btol ngak donk?

berani kumen la!hah.

No comments: