Wednesday, January 14, 2009

boycott for nuthin.

"jahak sungguh la natang israel tuh.dak aroh ar aku cian lok tgk rakyak palesting.
tp nk guane aku ni kalo org suruh boikot aku nk wat ganer.dokkang aku nk leppor laptop aku,bakar jeans levi's aku,xyoh g Mcd,xpakai doh baju Lauren,xtgk la crite Spielberg.dop minum brgan Nestle,tekkang ar aku!mmg doh kene fux barangan yahudi doh pahtu kalo aku sorang je wat aku rase tadop lasum effect keatas perang tuh!guane deh.patotnyer kerajaan la amek langkah.stop amek brgan dr dinun chek mulla pengawalang barangan kontena kat pelabuhang pahtu tukor mata wang dakyoh la wat ikut dolar amarika.natam goh"
name dan tuan dialog dirahsia takot2 kne ISA
dialog perang membuak2 kemarahan.
kite disni meratapi mereka disana merasai.
untuk menyokong peryataan diatas jua apa kata clik disini.thanx anna.hehhe

me?
arghhh.1st week 4 da new sem was so boring.
im fall apart.haha being as ex-stud off course it was killing the time
theres no klas for a day and the nex.but im so doing love for havin profesional communication class.got it.im a vice rep for ma class.and 1st class my lec ask us to intro ourshelves and ask anything.my question is
"as a student,what should hv we do to prevent the israel-palestin war?"
atie got my question.she's answered very well.thanx atie.
and from now and so on.
cukup ar perang2.selagi idop ni baik teruskn idop nk cr gaduh watper.
duit dan kuasa tuh sumer.and im glad fahmy-exclasmate-UTPians-got new page.belut.
ahaha.satu perkhabran yg cool la.

alfatihah buat pemergian anak2 kecil,ibu2,wanita2 di sna..amin

No comments: