Wednesday, February 18, 2009

retno


soryy saya tak minat dia.
tapi saya dapat pic ni dlm HOT
Linda yg gatal nk amek ngn sya
pakcik tua tu bapak dia



saya hanya mengikut kata hati menaiki bas ke istana budaya
melihat puteri gusti ajeng kemende tah.
maaflah agak sosial
kadang2 mengikut hawa nafsu utk berlenang2 dihujung minggu elok jua
harap pas ni ade org koment mengatakan
"jo,kem salam sebelah".bole ke?bole la.hahah
dan akan mengatakan saya akan terjun ke mainstream glamorous fuckin world.
sory mintak kebenaran mak bapak saya dulu ek.

nk lawan pe?meh

3 comments:

Unknown said...

haha, aku suka cara kau menulis. kool giler.oh, aku pun x berapa minat linda. sejak dua menjak ni, dia makin suam suam kuku je aku rasa

Miss Zahidah Zakaria said...

pgl best!

joabdullah said...

thanx helmi razali..
hahhaa..let it be linda off

miss zaza.
hahhaha..mmg best pom