Tuesday, April 7, 2009

i said....we should know each other deeply

apabila menjadi student
byk tol la assignment la
lab experiment
lab report berbakul
lab exercise lagi la
tutorial2 bertan-tan
mana nk wat ni
ikut hati nk campak je sumer
final 3-2 jam lagi( padahal 23hari g kecoh ar)
boring2 sampai ade kawan aku yg agak burok mengeluh
"bile la nk abih belaja.xsabar aku"
padahal dulu time LI pas diploma dulu sebok duk cakap
xsabar la nk sambung belajar bosan keje
yela 8-5 every day.doing the same things.fuh no life!abis tuh nt da abih degree
nk koment ape lak

bak kata dr fazlilah kamseh al sentil
"biase r beb belaja mmg mcm ni, tension sni sana, ragam member2 ag nk layan, masalah awek ag, boyfrend lagi,duit lagi, boling wayang lagi(so sial).masalah time management tuh kena jaga,kalo ade kerja kiri( berkelab or berpersatuan) lagi menarik masa anda utk tension.tapi tu takpe semua.nanti kerje xde la sumer tu tension lain lak ngn kerja lak,bos miang al babi la,staf cam haram lak, rosak mesin potocopy la,pantry roboh la,outstation 30 tahun tanpa henti la.sumer la.tu sumer mmg kitaran hidup.yang kita hadapi ni (time study)ni baru level 1.3 dlm jurnal hidup kita.byk lagi nk harungi.biase2 la masalah ni masalah tuh,sentap sini sentap sana,its a life,tu la kehidupan.kalo tak saya tak lak susah menaip utk blogger ni sebab saya paham saya dlm level kehidupan."

wah panjang tol ucapan doktor td
kita akhiri dgn tasbih kifarah dan surah al-asr.

2 comments:

Zulfadli Zainal said...

haha.
mana lu dpat quote tu.
style bro.
hah.

Zulfadli Zainal said...

btw.
pic kuning lu stail.
mcm otak kuning.
hah.