Saturday, October 17, 2009

gomogomo

im a blogger but rarely im not
i cant get what the best term to give it out.
literally,im juz foolin around into my daily day by not plannin anythin
ape yg ade hadap je
maybe susah nk paham
tp aku lak bukan jenis nk update setiap pergerakan aku mcm diaries or sumethin alike setiap kali aku pg kemana buat ape dan rase apa perlu dicoret.oh gosh.gedix la wei ntah aku coba gak namun aku xmampu menipu diri.seolah2 blog ni kawan baik ko.wei bestfren aku pom aku taktahu aku ade blog.wat bodo je wat rilex2 sudah.org akan paham kalo ko sesimple dan increasing the little of having like know everthing,namun setiap org ade matlamat dan tujuan memasing xleh nk halang.ikot suke hati sendiri.

bercerita biar semi-transparen.xkan sumer nk bgtao.ade perkara perlu diselindung ade perlu dicerita.tertakluk kepada kegedikan anda.dlm seharian pom, perkara2 best je boleh kite kongsi kalo da sampai dlm boxer ko nk citer kat sumer baik ko wat rancangan tv ko sendiri.rancangan reality.(angkat jari tengah)

memg susah org lain utk memahami anda dan begitu juga saya.saya memrlukan seratus tahun dan 2 kurun setengah utk memberi pemahaman yg tepat.dan jika perkara ni menjadi perbualan seantero biarkan.lantax beb!(angkat lagi)dan sekiranya i buat mcm biase blogger2 lain buat iaitu membuat catatan seolah2 diaries or else org lain akan memfakoff saya tanpa henti.mmg la teori "lantak la" patut dipraktikan namun igt u r the one in comunity.the biodiversity needs u and vise versa.begitu juga keadaan dlm memahami dan menerima keadaan seseorang keterbukaan minda harus diutamakn.arghh boring ayat cam ni.


dalam pemahaman yg jelas juga patut diterap dlm persahabatan.backstabber dan seangkatan nyer la harus dikufurkan.hayati hidup ini dah besar kan,no more gig no more cryin at the middle of nite no more terasa hati no more hurt dat nobody gonna pujuk ko no more mengajuk tak tentu pasal.hey!oh man.besar dah pjg bulu ari- ari pun da berapa kali tumbuh da after shave la.( angkat middle finger).cube berbaik baik peluk sesama sendiri amek masa drive along the pantai hirup panorama alam dan pg karaoke sambil gelak2 bodo lelama baik la.kite semua adalah kawan dan permasalahn yg melanda semasa persahabtan harus la diiktibar kerna ia menjadi salah satu persingggahan dlm perjalanan hidup.xde semua ni tak dinamakan kehidupan lak.maaf r wei.bagi aku aku pun salah dia pun salah korang pun salah.dah kalo sumer salah pakat ramai2 gantung diri la(oh shit ko).hahaha

video musik dak Lenka lagu 'terabel is frens" was awesome.



No comments: