Saturday, December 12, 2009

jom berdiary

arini bangun kul 9 subuh kemana.
dulu giliran aku bwk family pusing2 melaka
skrg giliran bulah lak jadi tourist guide bwk family melancong sekitar melaka
aku keseorangan.

thanx bulah
ade roti canai 2 keping beserta kuah kari dal
aku habiskan dan sambung on9

lebam mata main tenet
mencipankan diri di depan laptop
lantas mendpt kol dr halim
sambil aku meninvite dia utk lepak bersama
petang ini

namun,
pantas aku capai keta bulah
melencong ke umh jon yg menjadi hotel utk Kecik
lepak2 sana sambil ngutuk
dan menghantar jon ke bustand utk pulang ke KL

halim roger terus jumpa kat tampin
tgal keta depan dobi then alim pick up terus g makan
kat paya serai
mentang2 halim keje offfshore
licin nasi aku lahap
terima kaseh wahai halim buruk yg baru aku tahu
dia penggemar lagu " hey ladies"
hahaha kantoi dlm cd

bulah still on trip
jadi umh takde org
alim ajak p tgk melaka tgk wayang
terus drop keta kat umh
naik highway pg MBO

bosan tahap dewa cerita mlm tu
alim igt AVATAR da kuar.bodo
layan cite ni la


rekod la arini
aku masuk start je cite
aku tido dan cite abis aku bangun
ntah tatau nape
mebi aaron kwok santau aku kot
tp cite tu pom xberapa cun r xcare..
aku lagi la xtgk yg 1st
lagi melopong.tp kalo citer2 lain aku xsampai abis gak tdo
tatau r citer ni knape.
tp MBO cam cibai tmpt duduk
xbest.aku kene tunduk sebab cina belakang tak nmpk
apa lagi citer tak fhm,kene tunduk
aku berlayar la.oh no..
nk review hancurkan mouse anda ke lantai.

abis tu,bergerak mencari McD
depan zoo melaka gak ade
alim nk lepak situ
sambil hajat dia tgk bola
then jadi best sebab kutuk2 org.palacao
tu hahaa kul 2 blah terus
apa2 alim..(nk kene letak pic dia ke?)
terima kasih kerna memayungi hamba.
nt aku keje cr aku balik aku payung lak.


perlukah aku wat title ni- "alim, u make my day"?
gayish babi da la kuar berdua
xpe la weh asal ko tak ensem dr aku!haha

esok menghala ke lubuk petai!ahaha

No comments: