Thursday, December 10, 2009

nah ini dia pasal pangkor tu yg berjudul kem pendidikan luar


aku pg ngn 3 org giler ni


muka beriya


activity yg agak cara!


byk belaja bende baru nak2 cara" wat khemah" haha


kapan yg disalaherti jantina nya


alley!


para fasi yg sempoi babi


mbe best yg bole ditambah di facebuk

kem kat teluk sekadeh pangkor ni ditaja oleh KPT dengan fasi2 26 org dan seramai 70 org student dr 20 ipts satu malaysia dgn activity yg start samapi last sumer enjoy la
even sumer activity tu aku da buat sebelum ni tp bile join activity ni byk ar ilmu dan input aku dpt coz b4 ni wat activity juz nk enjoy bukan nk belaja.
abseiling,flying fox,kayaking, kembara rimba, orientering kompas,refleksi sampai la mandi manda laut. sgt awesome! pisout

kedtgan aku ni pom bukan sengaja 2 hari b4 event aku dpt tahu di ajak2 ayam then terus blah pg lumut. byk perkara yg diajar yg dibelajar.dan satu mende aku faham selagi kita hidup selagi tu kite masih belaja sampai la mati.dan sama2 berkongsi dan belaja sama mungkin kita mempunyai apa yg org lain tidak ada dan vice versa.dgn konsep satu mesia objective program ni
ramai teman baru aku jupe r.mcm2 dr indonesia, thailand cina dan bukan unikl satu university jugak.

fasi2 pom sempoi siap leh berlakon wat pertandingan bapok2 dunia.giler babing.xrugi ar aku pg byk mende aku belaja dan mende2 mcm ni yg nk buat aku kenal sape diri aku.

untuk keterangan dan perihal yg lebih menarik apa kata anda mengunjungi mamat hibat ni.haha

menakluk ledang plak lepas ni!

2 comments:

Mr. L said...

rugi sy aku takle nak pg....
last minit g tawu...
huhuuh

joabdullah said...

mr L
lek la ade ape program outdoor kasi roger la..heheh