Wednesday, March 16, 2011

what to say eh what to write eh eh eh

tengok lah kali terakhir aku menulis dalam blog ni bila tahun lepas.sadis kan! aku mula rasa dah tak ade mood nk menulis dan menaip serta mencari idea- idea.aku tak biasa dah.asal weh?entah la.boring la baik baca org punya tulisan..

byk yg dilalui sepanjang tahun lepas,
abis raya aku terus sibuk projek akhir tahun aku, sibok kat makmal dan sebagainya mengerjakan laporan dan tesis akhir tahun, menemani teman bilik ke johor bharu untuk temuduga.perbentangan dan bermacam mcm kerja kiri yang aku wat.kerja kiri ni maksud aku aktiviti tambahan di luar waktu belajar. biasa la pelajar kan.aktif la.slps tuh, aku sbok mencr tmpt latihan praktikal dlm masa sama pergi bercuti cutian menjelajah alam.gunung naik laut pun selam.alhamdulilah la dpt peluang ni,

sekarang kat tempat praktikal ni di ibukota
sebagai salah seorg penggerak penting dlm agenda syarikat mematangkan dan membuatkan aku mencuba mende baru dan belajar keadaan baru.

sudah!
sebenarnya aku cube utk menulis dalam bhs melayu tanpa terselit pun english, mcm then, busy, next, fun, student.akhirnya aku berjaya.namun aku rasa mcm gampang je tak best lasum cara penulisan cam ni.bukan ngutuk bhasa melayu tp bg aku mcm skema.nmpak tak?


oh mak ko!

No comments: