Monday, May 11, 2009

semua sekali terkaut

pertama.
saya sudah kehabisan waktu peperangan.
exam sudah setel
assignment sudah beres.
the end.
see nex semester
kedua
9may lepas(jumaat)
saya melepasi satu lagi level usia
"welcome joint the 23yo club"-umie said
thanx to all wishing
semoga hari jadi akan datang dapat sebijik apartment.


ketiga
semalam bercumbu sekitar low yatt
akhirnya laptop hp dapat digrab
thanx mara for ur concern.
keempat
tepat jam 12 tghari nt
tubuh ini akan berangkat ke
gunung gusti tumilah bertapa
semoga dapat menuju ke puncak dgn indah

kelima
cuti semester bermula.
end off!

atas permintaan peminat
aku membrowse jugak
figura sebenar aku.
hambik la wat modal tido mlm
jgn nitemare suda!

8 comments:

Cik Dada said...

oit..tue doh ke..
hahaha...
anyway selamat bercuti..

doloh m.n. said...

semat ngat deme..
weh..kalu mung nok tempah baju nge aku, bleh ah..aku wi spesel price to our member..ekekeke
kontek gua balik..

Zulfadli Zainal said...

gay siot.
haha.

joabdullah said...

cik dada-
thanx.mmg doh dada weh dokkang makin mude.hehe

haji-
ye dop?
gane nk hubung mg?

melon-
sial mane ko tau aku gay.sial..hahah bukan nk wish.hahah

Zulfadli Zainal said...

ala.
bila dah tua mana ada main wish2.

Oh So Random... said...

my new URL

Amir Afando said...

melaka d alor gajah meh.
haha.

hahijaw said...

Ehm2 cantik baju, sluar faded full kasut slip ons. perhh mari jd bf sy! kah3 ni klw gf u nmpk ke mati i. aumm :p