Sunday, July 19, 2009

the return

salam.

aku kembali setelah hampir 2bulan bernazar utk tidak menulis sebarang entry.walopom tangan udah gatal menekan keypad dan otak sentiasa ligat nk memberi idea kesenyapan aku selama hampir 2bulan off kos la sebab cuti sem despite,byk mende aku wat sepjg cuti ni hampir seperuk mesia aku jelajah nasib baik tak kepulauan borneo


kesenyapan aku ini tidak bermakna aku tidak mengambil pusing2 hal2 entry teman2 aku malah selama ini aku berpuasa utk menulis dengan tangan tergengam geram namun aku sentiasa update dengan khabar2 berita dr entry teman2 aku selama tidak berentry.

sebab musabab lain adelah off course( gaya laura) putus bekalan tenet.hahah mebi lain entry aku cuba utk selitkan journal2 percutian penjelajahan aku sekitar mesia( ceh,byk hibat sgt jek pg cuti)dan aku juga merasakan mcm aku ni femes jek ramai jek yg nt kan entry2 aku yelah mane lah taw aku dicemburui di arena blogsphera ini.hahha pundek jek.

tanggal hari ini jugak menunjukan semester baru bermula esok sudah start kelas.erm.borim dol!same lec same clasmate.paham maksud disni bukan deorg membosankan namun sebaliknya aku la.hahah

oit2.khabarkan pada semua aku sudah kembali.


2 comments:

stalker said...

haha ko ni bongok lah jo. seluruh mlsia kate ko pi.asal ku tak da jumper ko pon

Zulfadli Zainal said...

welcome back bro.